30 augusti 2013

Bokbloggsjerka 30 augusti – 2 september

Veckans jerka fråga kan man verkligen göra ett kort svar på eller ett långt, jag tror jag bestämmer mig för ett kort...

Vilken bok/böcker längtar du mest av allt efter just nu?

Camilla Grebe, Åsa Träff - Innan du dog
                                          - Mannen utan hjärta
Mari Jungstedt - Du går inte ensam
Ninni Schulman - Svara om du hör mig
Cassandra Clare - Stad av aska (och resten av serien)

Sen längtar jag efter massa andra böcker, alla de där som står på "ska köpa/önskelistan" :)

14 kommentarer:

  1. Jungstedts har jag läst. Clares serie dyker upp lite här och var ;-)

    SvaraRadera
  2. Lästiden är kort, läshögen är lång, och aldrig mötas de två...

    SvaraRadera
  3. Cassandra Clares bok och serie längtar förresten jag också efter.

    SvaraRadera
  4. Cassandra Clares böcker längtar jag också efter, fast jag ska nog läsa fortsättningen också på engelska eftersom jag började så med första boken :)

    SvaraRadera
  5. Åh, kommer Ninni Schulman ut med en ny bok snart? Det hade jag inte koll på!

    SvaraRadera
  6. Inga böcker som jag läst, men Mari Jungstedt tycker jag är ganska bra annars!

    SvaraRadera
  7. Grebe och Träff skulle jag vilja läsa mer av. Jag har bara läst deras första bok :)

    SvaraRadera
  8. Cassandra Clares första bok har jag hemma och ska se till att läsa den innan jag ser filmen :)

    SvaraRadera
  9. Jungstedt har jag börjat läsa och vill absolut läsa mer. AV Schulman har jag en bok stående som jag hoppas hinna läsa i höst.

    SvaraRadera
  10. Åh, de tre första vill jag också läsa!

    SvaraRadera
  11. Jag har fortfarande inte läst något av Camilla Grebe och Åsa Träff. Det skulle man kanske försöka åtgärda.

    SvaraRadera
  12. Cassandra Clare har jag inte läst något av, men jag är lite nyfiken på hennes böcker.

    SvaraRadera
  13. Schulman är bra! Jag vill också läsa hennes nya.

    SvaraRadera
  14. Flera av dem vill jag oxå läsa... Så mycket böcker, så lite tid...

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...