9 augusti 2013

Arrow ~ säsong 1


Nu har jag äntligen tagit mig tid att se klart första säsongen av Arrow.
Från första minuterna av första säsongen så var jag fast sen blev serien bättre och bättre, sen när jag inte trodde det kunde bli bättre och mer spännande så blev det de och jag vill ha MASSOR med säsonger av Arrow även om det känns lite små omöjligt när fler och fler vet om sanningen.

Jag gillar att det är lite olika uppdrag(en liten story) i varje avsnitt samtidigt som det finns en stor story dit allting drar och man får veta mer och mer hela tiden.
De olika karaktärerna kan man inte annat än älska fast de flesta beter sig som idioter någon gång.
Det här är en serie som man måste se!!


SPOILER!!
Jag shippar verkligen Thea med Roy, men Oliver vill jag se både med Lauren och Felicity.
Tommy gillar jag oxå fast tycker att han kunde ha varit tillsammans med någon annan än Lauren kanske Felicity? Stackars Tommy som fick inse att hans pappa är en monster.
Och han räddade Laurens liv för att sen själv bli kvar och dö.
Jag gillade att Felicity fick hjälpa Laurens pappa.
Olivers mamma fick ju lite stake tillslut och insåg att hon måste göra någonting åt det hon varit med och ställt till med smart ide att kidnappa Oliver med hans mamma för att hon skulle berätta sanningen och samtidigt kunde Oliver sätta press på hon.

3 kommentarer:

  1. Kanske förra årets bästa nykomling enligt.

    SvaraRadera
  2. Jag shippar Thea och Roy och Oliver och Felicity :) Jag gillade verkligen Lauren och Tommy :)

    SvaraRadera
  3. Denna serie vill jag med se, hur ska man hitta tiden till allt ;) så mycket serier jag redan följer...vilka problem man har ;)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...