29 juni 2013

Tv - serier [v26]

Graceland s1x03
Snack om att Lauren är en risk när hon ljuger och försöker manipulera folk, jag hade inte blivit förvånad om hon hade bytt sida, om hon nu får flytta från Graceland så lär jag då inte sakna henne i serien. Sen att det var Paul Briggs som hade satt dit den för att hon skulle bli förflyttad överraskade mig lite för men kändes sedan rätt typiskt han.
Så dumt av narkomanen att han inte köpte huset, vad tror ni han har köpt för checken? Typ knark fast och andra sidan vem är så dum att man ger en stor check pengar till någon med drogmissbruk?

Rookie Blue s4x02
Åh vad jag gillar den här serien men den börjar rätt lungt. Men jag hoppas få se Andy och Sam tillsammans igen men de har ju alltid motgångar så vem av dem kommer det hända någonting med innan de inser att de fortfarande hör ihop.

the Killing s3x05
Äntligen kanske Kellys mamma insåg att hennes pojkvän inte är så oskyldig, han ligger bakom banden med flickorna och att han hade Kellys telefon. Hon lär ju konfrontera han själv och han lär då se till att hon försvinner.

Mayday s1x05 *säsongs avslutning*
Nu fick man vet hur bortförandet av flickan gick till och vem som gjorde det även om någon annan åkte dit för det. Jag känner dock inte att jag kommer se om det blir en till säsong, om jag inte får super lite att göra i framtiden men det kändes ju inte så troligt.

King and Maxwell s1x03
Jag gillar den här serien, att de löser nya brott i varje avsnitt men man får sakta veta mer och mer om huvudpersonerna. Men det är ingen super komplicerad serie utan man kan bara njuta.

Switched at Birth s2x13
Åh vad jag är less på egocentriska Daphne, men nu kanske hon har hittat sig en ny kille så hon kanske kan fokusera på någonting annat. Jag hoppas Toby inte kommer gifta sig, det känns som att han inte får leva längre när Nicki bara planerar bröllop och det känns väll som det minst viktiga i ett förhållande, det måste ju fungera först och främst.
Emmett var med idag men jag shippar nog inte Ebay lika mycket längre.

Teen Wolf s3x04
Oj jobbigt för Isaac med sin klaustrofobi. Dock grymt roligt när Isaac, Scott och Allison jävlades tillbaka med tvillingarna.Vad kul om Isaac och Allison får ihop det i serien, de dejtar ju i verkligheten och man har börjat se kemi mellan dem i serien. Sen Derek och läraren där finns det kemi och jag hoppas det är tänkt att bli någonting även där.
Jag är så glad att jag gav den här serien en chans när säsong 1 började för jag gillar den verkligen och vill bara se mer och mer.

the Fosters s1x04
Varför fick Mariana en super stor 15 års fest medan Jesus som är hennes tvilling hamnade i skuggan. Men var ganska kul att få se när de dans-pratade. Men varför serverar man alkohol på en 15 års fest?
Vad bra att Jesus och Lexi blev påkomna av Mariana så här fort så slipper det blir en stor storyline kring det. Skönt att Callie berättade lite för Brandon om hans svartsjuka flickvän och att Brandon dumpade Talya, jag tål hon inte, hon är inte bara bitchig och är elak dessutom så jag hoppas verkligen att det blir något mellan Brandon och Callie. Den här serien är så bra!! 

Twisted s1x03
Jag gillar killen som sprang efter Jo, jag vill se dem börja dejta. Lacey Jo och Danny gjorde ett bra jobb på scenen tillsammans men så klart att någon kommer och förstör.
Nya frågor och nya svar hela tiden men jag  vill hela tiden veta mer, jag vill se mer NU!!

Zero hour s1x13  *säsongsavslutning* 
Så spännande serie! Vilken tur att abc bestämde sig för att fortsätta visa alla avsnitt och inte bara de tre första. Vilken kemi Rachel och Arron har.
Jag hoppas det blir en till säsong för jag vill se fler skattjakter och vill verkligen att Rachel och Arron ska få ihop det men eftersom de tänkte lägga ner serien i början på första säsongen så lär det inte komma en till :(


2 kommentarer:

  1. Jag har bara sett några avsnitt av Zero Hour men tycker det är riktigt bra.

    SvaraRadera
  2. Jag har missat att du också följer Graceland! Den serien är så bra att jag inte riktigt vet vad jag ska göra nu när den har enveckas paus ;) haha

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...