7 juni 2013

Sommartävlingar


Böckerna man kan vinna är:
Sarah Dessen - Blunda och hoppa
Jessica Spotswood - Farlig förmåga
Kerstin Lundberg - Barnkolonin
Anne Cassidy - Vid din sida
Nina LaCour - Jag går dit du går
Lin Hallberg - Hemma kanske inte är en plats


Ni har väll inte missat att på Dolas bokblogg kan man just nu vinna ett bokpaket med 6 stycken sommar böcker. Trots att jag tycker att jag har massa böcker så är ingen av böckerna någon som jag har läst så jag kommer självklart vara med och tävla och hoppas verkligen att jag vinner.
Gå in HÄR och se hur du ska göra för att vara med och tävla om denna super vinst!
________________________________________________________________________

Men om ni verkligen känner att ni vill vinna dessa böcker så finns det en chans till, om ni går in HÄR hos Anna på Sagan om sagorna så finns böckerna även där att vinna MEN hon har delat upp det till TRE paket. Så kika in även där och se vad ni behöver göra för att ha en chans att vinna någonting bokigt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...