8 juni 2013

Covert Affairs ~ säsong 3


Har någon mer otur än Annie? Alla personer hon har kemi med händer det någonting med men hon klarar sig rätt bra genom allting.

Jag visste Lena var skum på något sätt men att hon var en kallblodig mördare kändes så konstigt men det är väll så att är man spion så vet man aldrig vem man kan lite på, inte ens på de man arbetar för eftersom de kanske jobbar för någon annan i smyg.

Tråkigt att hennes syster+familj var med så lite i den här säsongen jag gillar Annies relation med sin syster. Jag hoppas verkligen nu att det kommer hända någonting mellan Annie och Auggie i säsong 4, det är väll det vi har väntat på nu i 3 säsonger?
Och han har verkligen försökt berätta hur han känner så länge men hon har hela tiden haft andra så nu skyndade han sig när det fanns en lucka och jag tycker de är ett perfekt team.
Men det kanske ändå inte kommer hända om hon kommer svika Joan och Arthur för att joina Henry Wilcox istället. Jag gillade när Henry sa till Arthur på Jais begravning att Arthur inte alls menade att han beklagade sorgen.

16 Juli 2013 börjar säsong 4


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...