5 maj 2013

Tv - serier [v18] #2

Hart of Dixie s2x21
Vad kommer nu hända när George och Tansy gjorde slut, bara han inte kommer springa efter Zoe igen trots att han avvisade henne så bra. Vad bra att Brick sa ifrån till Shelby tyckte det var lite fel av henne att säga först att Magnolias näspiercing var fin för att sedan ha en super åsikt om att inte låna ut pengar till Lemon, hon beter sig ju bara som en golddigger. Men kände ni hur över det kändes mellan Lemon och Lavon när de kramades för att han såg till att hela staden kom och hjälpt till.
Scenen när Lavon pratade George var helt underbar, Lavon är så snäll!! Jag hoppas inte Zoe utnyttjade Wade utan att det blir någonting seriöst där.

Chicago fire s1x21
Det är verkligen KAOS i huvudpersonernas liv, som att det inte räcker med brinnande lastbilar och ormar utan nä korrupta poliser som kommer tidigt ut ur fängelset(jag trodde inte han skulle komma ut förens i början på nästa säsong) men jag gillar och vill verkligen se mer av Gabrielas bror.
Jag hatar tjejer som hon som anmält Kelly för att hon blev nobbad och att han i vanliga fall går i säng med allt och alla, snacka om att förstöra för andra tjejer!!

Greys anatomy s9x22
Oj oj oj vilka gnistor det slår mellan Avery och April, jag hoppas de båda snart inser att de är SÅ rätt för varandra dock grymt taskigt av Avery att leka med Stephenie för han hör inte av sig sen när hon är arg/ledsen så kysser han henne som att han älskar hon vilket vi vet att han inte gör.
Vilken tur att Baileys man kom där i slutet för hon har verkligen blivit hysterisk och jag förstår att hon känner sig smutsig men hon kanske ska ta en paus från patienter och operationer ett tag och bara finnas där för att bolla idéer när de andra behöver hennes hjälp + vara i sitt labb och syssla med det.
Jag hoppas att Alex och Jo kommer hitta tillbaka till varandra nu jag trodde hon satt utanför hans hem för att be om ursäkt jag trodde verkligen inte att hon skulle ha fått stryk.

Hilary Burtons karaktär är för lik karaktären hon spelar i White collar och varför ska hon flirta med Arizona? Eller kommer det sluta med en trekant kanske? Jag misstänker en hel del upprörda känslor där i säsongs avslutningen...

Glee s4x21
Lite återförening i det här avsnittet, men låtarna var inte så mycket att hurra för men jag gillar att det är musiktävling på g igen det var ju ett tag sedan och det är då serien är som bäst.
Kitty är en trevligare karaktär nu än vad hon varit tidigare och jag skulle verkligen vilja se henne tillsammans med Rydler, jag tror att han kan locka fram hennes snälla sida mer.
Vadå konstigt med Kurts pappa, först cancer nu är tumören helt försvunnen, kändes ju inte alls troligt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...