1 maj 2013

Planerar att läsa i maj...



Några finns kvar från förra månaden och även den här gången blir det många rec-ex. Jag valde även den här månaden ut 9stycken så får vi se hur det går och vilka som blev lästa.

Jamie McGuire - Underbara helvete
Unni Lindell - Djävulskyssen
Cathi Unsworth - Weirdo
Elisabeth Akteus Rex - Dold agenda
Jussi Adler-Olsen - Flaskpost från P
Garcia, Stohl - Beautiful creatures
Buthler & Öhrlund - Uppgörelsen
Jerk Schuitema - Fjäll desperadon
Walking dead volym 5

3 kommentarer:

  1. Det där ser ut som en hel del riktigt bra böcker! :)

    SvaraRadera
  2. Weirdo hoppas jag få läst ganska snart. Den verkar väldigt intressant.

    SvaraRadera
  3. Härlig hög med böcker. Jag håller just nu på med Underbara helvete, gillar den mycket. Och jag ser såååååå mycket fram emot Uppgörelsen, vill läsa den NU :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...