31 maj 2013

Maj läsning 2013

33. Jamie McGuire - Underbara helvete (5)
34. David Lagercratz, Zlatan Ibrahimovic - Jag är Zlatan (4)
35. Jussi Adler-Olsen - Flaskpost från P (3)
36. Kami Garcia & Margareta Stohl - Beautiful cratures - D1 (4)
37. S.J. Bolton - Nu ser du mig (5)
38. Elisabeth Akteus Rex - Dold agenda (4)
39. Dan Brown - Da vinci koden (4)
40. S.J Bolton - Livrädd (5)
41. Cecily von Ziegesar - It girl (4)

Totalt: 9
Svenska/Engelska: 9/0
Nya författare:7
Tillhör en serie:6
Rec-ex: 5
Tegelstenar: 2
Seriealbum: 0
Besvikelse:
Bästa bok: S.J. Boltons böcker om Lacey Flint

Egen kommentar:
Wow ändå 9 böcker varav två tegelstenar och jag har 2 tjocka böcker som är halv lästa så hade jag varit mer fokuserad på att läsa klart påbörjade böcker så hade det varit fler. Men med tanke på att jag har haft ögoninfektion på båda ögonen och inte kunnat läsa det jag har velat så är jag stolt över mig själv :)

1 kommentar:

  1. Huhu inte roligt med ögoninflammation! Jag måste ta och läsa Beautiful Disaster snart. Har den oläst här hemma... Alla säger att den är så bra ;-)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...