11 april 2013

Tv - serier [v15] #1

Cracked s1x10-11
Jag gillar verkligen den här serien och hoppas den fortsätter, vill gärna få in lite mer personliga detaljer om alla, men det kommer nog för olika avsnitt fokuserar lite olika på de olika karaktärerna. Men det är skönt med avslutande fall i de flesta avsnitten och man får följa hur karaktärerna utvecklas mer och mer.

Heartland s6x14-18
Jag gillar verkligen stabiliteten mellan Amy och Ty, så skönt att de bara är lyckliga för de tillsammans då är serien som bäst. Att Caleb skulle kyssa Lou är ju lite oväntat men han är mer där och hjälper till betydligt mer än vad Peter gör, och det känns som att Peter inte är så intresserad.
Jag gillar att se Miranda och Tim tillsammans och jag gillar Shane, det gör ingenting om de får vara med lite mer i serien. Vad fint av Georgies bror att fixa så hon kunde få sin häst i present, och han och Malory skulle passa bra ihop. Spännande med Amy och Tys resa men vad hemskt med Jack som låg där i gräset men jag har väntat på det hela avsnittet, någonting har inte sett okey ut med han.

Revolution s1x11-13
Nej vad hemskt att Danny dog :/ Och vad var det för sändare som de hade satt in i han? För visst var det en sändare? Äntligen fick Jason upp ögonen för hur hans pappa Tom är, nu hoppas jag bara att han kommer bli kär i Charlie och att de kommer kämpa sida vid sida.
Jag hoppas även att Jasons mamma inser hur Tom är och byter sida, hon verkar less på att leva det liv de lever. Jag ogillar verkligen Charlies mamma, hon verkar så obrydd om sin dotter.

666 Park avenue s1x11
Nu försvann Sasha ur serien, hennes föräldrar är verkligen skumma. Vilket slem han är han den nya är, han som återuppstått typ, men blev däremot inte förvånad över att Louise gick till han på slutet.

Bates motel s1x04
Jag gillar när Norman och Dylan hjälps åt, jag vill gärna se mer av dem tillsammans. Men är det Norman som ser saker eller är polisen Zack Shelby som dejtar hans mamma skum?


Hart of Dixie s2x18
Vad jobbigt för Annabeth när Lavon blir SÅ uppvaktad av Rubi, och äntligen fick Lemon upp ögonen för att hon ska låta dem vara tillsammans och inte vara så egoistisk. 
Jätte fint av Wade att se till att han och Lemon fick dela på båten när hon var tvungen gå för att Brick kanske är sjuk, för jag misstänker att han inte var ärlig när han såg att både Lemon och Shelby väntade på han efter hans undersökning. Spännande att Wade och Lemon/Annabeth ska driva rammerjam tillsammans.

New girl s2x22
Ett bra avsnitt, jag gillade att Jess var ärlig mot Cece och sa att hon inte skulle ändra på sig, sen förstår jag att hon flippade över att ha inte sett sin blivande make naken. Inte schysst av Winston att skicka en bild på Nicks penis till Jess, smått pinsamt kanske!!

2 kommentarer:

  1. Var ser du Heartland? Tyckte mycket om böckerna när jag läste dom för ett antal år sen, och vill gärna se serien.

    SvaraRadera
  2. Sv. Tack! Då ska jag börja kolla där. :) Lauren Brooke heter författaren. Jag vet inte hur många böcker, men det är nog 6-7 stycken i alla fall tror jag. Läste dom när hade jag praktik på ett bibliotek för kanske 6 åt sen eller nåt.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...