30 april 2013

April läsning 2013

25. the Walking dead 4 [5]
26. Mo Hayder - Ritual [4]
27. Andreas Roman - Doktor Joseph [3]
28. Kristina Ohlsson - Davidsstjärnor [5]
29. Isaac Marion - Warm bodies [5]
30. Alex Marwood - Onda flickor [3-]
31. Magnus Nordin - Skuggvarelser [4]
32. Hans Koppel - Kom ska vi tycka om varandra [3+]

Totalt: 8
Svenska/Engelska:  8/0
Nya författare: 5
Tillhör en serie: 5
Tegelstenar:0
Seriealbum: 1
Bästa bok: Warm bodies och Davidsstjärnor
Besvikelse: Kom ska vi tycka om varandra
Rex.ex: 5

Egen kommentar: 
Koncentrationen låg på rec-ex och 8 är ett bra antal med tanke på hur mycket jag har varit borta den här månaden, det är hund kurser, tävlingar, träningar och utställningar och det blir fort hela helger som man är borta men kul har jag ;) Blir striktare med inköpen från och med idag, jag hoppas planen kommer fungera, jag ska nämligen köra med belönings system! 

2 kommentarer:

  1. Belöningssystem låter intressant.. Iaf skulle min plånbok tycka det!

    SvaraRadera
  2. Lycka till med striktare inköp :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...