18 mars 2013

I min brevlåda # 7 2013

 Julia Wallis Martin - Fågenhägnet
Cecilia Ahern - Ps Jag älskar dig
Michelle Paver - Vargbröder 3 - Demonernas port

Allison Pearson - 28 timmar på ett dygn
                           - Jag tror jag älskar dig
Anne B Ragade - Nattönskningen
Jussi Adler-Olsen - Fasan jägarna [del 2]
Unni Lindell - Ormbäraren [del 1]
Janet Evanovich - Lovligt byte [del 1]
                           - Jagat byte [del 2]
Frida Skybäck - Charlotte Hassel
Cecily von Ziegesar - Det finns bara en av mig [10]
                                 - Älskar, älskar inte [11]
Jeff Abbott - Panik
George D. Schuman - 18 sekunder
Nicci French - Att dö två gånger
Janet Evanovich - Nedlagt byte [del 3]
Håkan Nesser - En helt annan historia [Barbotti del 2]
J.D. Robb -Odödlig skönhet
Simona Arhnstedt - Överenskommelser

Sen var jag med och valde ut 3 böcker som jag ska få av mamma när jag fyller år... 
Ja ja jag VET att jag skulle köpa mindre böcker men hamnade på massa ställen där de sålde billiga böcker och bokreor i grannstaden under helgen så då råkade massa böcker komma hem. Flera är av författare jag gillar och delar i serier som jag äntligen kommer kunna börja köpa så är hel nöjd för äntligen kommer det försvinna lite mer böcker ur bokhyllorna när jag tar tag i lite serier som bara har stått och väntat på att jag ska hitta de första böckerna :) 

2 kommentarer:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...