24 februari 2013

Tv - Serier [v8] #2


Chicago fire s1x15-16
Två riktigt bra avsnitt med massor som händer. Clarice är ju väldigt skum, helt plötsligt gör hon en deal med exmaken och sviker Shay IGEN och hon som har offrat och kämpat så mycket.
Jag förstår att Gabriela sökte upp Hoyt i fängelset för att få hjälp med allting kring hennes bror men ska bli spännande att se hur hon ska hjälpa han. Den här serien blir verkligen bättre och bättre hela tiden och jag verkligen gillar den här serien.

Glee s4x14
Alla hjärtansdag och bröllop men jag vet inte allting kändes så tillgjort i det här avsnittet! De återförenas och ligger runt eller hånglar med någon som är upptagen vilket de vet om. Rachel gravid? Lite tidigt för det om det nu ska föreställa att hon inte vet vem som är pappa till barnet.

Greys anatomy s9x15-16
Oj vad spännande när de "rika" avgick för att hindra Pegasus från att köpa upp sjukhuset och sen sitta och försöka lyckas köpa sjukhuset. Men man visste ju att det skulle lösa sig men med Avery som ny chef? (Jag hade föredragit Bailey) och jag blir tokig på Stepenie, har hon inget eget liv utan allting kretsar kring Avery. Vad sakta det går med Alex - Jo men hoppas det kommer speeda upp lite han börjar ju bli gammal nu och kanske dags att stadga sig.

Suburgatory s2x14
Bästa avsnittet på länge...nu ser jag ett ljus i tunneln!



2 kommentarer:

  1. Hej!
    Du vann läsdagboken i min tävling!
    Hoppa in på min blogg och läs instruktionerna! :-)
    Mvh Marie

    SvaraRadera
  2. Har sett några avsnitt av Chicago fire och tycker det är riktigt bra.

    Missat en del av Glee men det brukar ju gå i repris så jag ska väl komma ikapp. :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...