21 februari 2013

Tv - Serier [v8] #1

2 Broke girls s2x17
Vilket läskigt avsnitt, jag gillar inte sådana där dockor och hela avsnittet kändes bara överdrivet och helt sjukt samtidigt som man vet att i usa kan man stämma folk för vad som helst.

New girl s2x17
Jag vill ha normala Jess och Nick scener. Jag förstår verkligen att alla vill ha parkeringsplatsen i garaget i alla fall tills de inser hur trångt det är.

Body of Proof s3x01
Äntligen är Body of Proof tillbaka och direkt kastas man i massa spännande saker och vilken tur att man fick se lite återblickar. Men shit vilket spännande slut, stackars Lacey att bli kidnappad. Det kändes som att jag borde känna igen kvinnan som hade kidnappat L men det gör jag inte! Någon annan som vet vem hon är, alltså om hon har varit med tidigare i serien?


Castle s5x15 
Vilket spännande avsnitt, och så klart får man inte veta någonting mer förens om en vecka, det här är nackdelen med att se avsnitt för avsnitt, jag vill ju se en hel säsong med en gång så man slipper cliffhangers.

Hart of Dixie s2x15
Stackars Zoe att vara groupie åt Wade när det inte ens låter bra så vilken tur att George och Wade sjöng ihop istället. Men vad var det med Wade i det här avsnittet? Har han blivit sitt gamla jag nu och jag hoppas verkligen inte att det hände någonting med den där tjejen.
Jag gillar verkligen George mer och mer och äntligen har han insett vilket sorts förhållande han vill ha och inte, han njuter verkligen av att ha ett eget liv som ingen styr och ställer med.

Tom & Wanda blir alltså de som kommer gifta sig, kan man annat än att älska Wandas frieri? Okey det blev lite Glee/walking dead över det men en grymt rolig scen.

Lemon och Magnolia behövde verkligen få scener tillsammans och jobba på sin syster relation.

Bunheads s1x17
Äntligen fick Jenny en chans att få lära känna killen som hon verkligen trånar efter, fast att hon fick hjälp av hans syster kändes väldigt överraskande.
Melanie och Dez skulle vara så söta ihop och han är smart även om han är lite seg.




1 kommentar:

  1. Jag tycker att Bunheads har blivit riktigt bra nu det senaste :)Ett tag var det nära att jag skulle ta bort den från mitt schema men nu är det en av mina favoriter att se på tisdagar :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...