10 februari 2013

Tv - Serier [v6] #2

Hart of Dixie s2x14
Stackars George vara hundvakt till en hund han inte förstår sig på men han är så rolig.
Zoe vill verkligen både äta kakan och ha den kvar, lite irriterande när hon låter sitt jobb gå ut över hennes och Wades helg speciellt när han försöker så mycket men som tur var blev hon förlåten på slutet och jag verkligen ÄLSKAR dem!!
Åh vad jobbigt det måste ha varit för Anna-Beth att berätta för Lemon om henne och Lavon men det är ju inte lätt för Lemon att känns sig sviken av sin bästis för A-B vet ju att hon inte har gått vidare. Men det är ju faktiskt lite synd om Lavon för han får aldrig gå vidare från Lemon och han trånade efter henne SÅ länge.
Jag trodde verkligen att Shelby skulle skämma ut sig men nä alla gillade henne, fast förstår ju att alla gubbarna gillade när hon sjöng och dansade.

New girl s2x16
Vad bra att Sam dumpade Jess sen försöker Nick muntra upp henne när hon är ledsen. Men jag vill verkligen se dem tillsammans jag hoppas de händer snart men har hört rykten om någon på Nicks jobb som kommer komma i mellan. Cece och Schmidt men suck! Jag tycker mest bara Schmidt är pinsam!

Chicago fire s1x14

Oj vilket händelsefullt avsnitt, Kelly är tillbaka på jobbet och han fick äntligen göra upp med lite skelett från garderoben. Caseys mamma verkar inte vara speciellt vuxen i huvudet, hon verkar bara tänka på sig själv.
Man fattade ju att pappan till Clarices barn skulle försöka få ensamvårdnad när hon lämnade han så där, så det kan ju inte ha varit som någon förvåning men hur kan även Shay bli stämd?
Han måste ju vara maffia snubbe han som kommer äga baren med Gabriela mfl men å andra sidan kanske ingen annan vågar ge sig på dem då, men obehagligt i slutet när hennes kompis blev avrättad.

Banshee s1x03-04
Jag kan inte riktigt sätta fingret på den här serien, den är bra dålig spännande och hemsk samtidigt! Mycke blod och sex och jag vet inte, jag har lite svårt för den här serien men samtidigt är jag sugen på att se mer så jag tror att jag ska se några avsnitt till sen får jag se.

Glee s4x13
Haha vad roligt att Santana åkte till Rachel och Kurt, spännande med dem tre i samma lägenhet, tre divor. Vad bra att Brittany valde Sam och inte Santana, var lite orolig att hon skulle välja tvärt om.

Greys anatomy s9x14
Vilket annorlunda spännande avsnitt, de tar in en pojke för att rädda hans liv men på en stängd akut mottagningen där ingenting finns men att ALLA läkare hjälps åt vilket samman svetsar alla lite mer.
Callie och Dr Webber som undersöker vad Pegasus egentligen sysslar med eftersom deras hemsida verkligen inte hade mycket fakta.
Äntligen kom Callie med det jag har sagt för länge sedan, de kan själva köpa sjukhuset.

Switched at Birth s2x05
Usch och fy vilka hemska killar som rånade Daphne. Nu kommer Regina få problem med alkohol igen och det bådar ju inte gott. Inga Bay och Emmett scener i det här avsnittet, vilket är min favorit storyline.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...