4 mars 2013

Private practice ~ säsong 6 [Serie avslutning]

Jag har känt hela säsongen som nu blev en kort säsong att det knyts ihop massor med trådar för att få alla karaktärer att få bra lyckliga slut, och jag fick så rätt för jag visste inte att det skulle bli en kort sista säsong men det kändes som att nu får karaktärerna leva vidare lyckliga med sina liv.

Sista avsnittet på serien innehöll 2 bröllop, gamla karaktärer som återvände, bröllopssex med någon annans respektive/sitt ex. Någon som är gravid, någon som gör slut, massa gråt, folk som återförenas och förlåter varandra, massor med glädje och skratt.
Jag är så glad över att de använde en hel säsong för att binda ihop trådarna och sluta ihop allting till ett jätte bra slut där man får svar på alla frågor.

Har ni inte sett den här serien så gör det!! För er som inte vet så är det en spin off på Grey anatomy.


2 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Har bara sett enstaka avsnitt av Private practice, men nu ska jag passa på att ladda ner den!

    Du om någon kanske kan komma på vad den serie hette, som handlade om ett gäng AT-läkare som åkte till Afrika för att tjänstgöra?

    SvaraRadera
  2. Håller själv på att se säsong fem;-)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...