1 januari 2013

December läsning -2012

Historien om Stephenie Meyer
Camilla Grebe Åsa Träff - Någon sorts frid [5]
                                      - Bittrare än döden [4]
Magnus Wennerholm - Varför gråter inte Emma
Hjorth, Rosenfeldt - Lärljungen
Suzanne Collins - Hungerspelen [5]
Nora Roberts mfl - Hem till jul [3-5]

Totalt: 7
Svenska/Engelska: 7/0
Nya författare: 4 ½
Tillhör en serie: 4
Tegelstenar: 1
Seriealbum: 1
Bäst: Hungerspelen
Sämst:  Ingen


Jag hann läsa ungefär det jag hade trott att jag skulle hinna med eftersom storhelger inte innebär så mycket läsning och sen en stockholms resa på det så jag får nog vara nöjd med det jag hann, har ju även läst lite andra böcker som inte blev utlästa :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...