2 december 2012

Tv-Serier [v48] del 2

Det blir väldigt lite serier som jag hinner se på helgerna, när man ska umgås med sambon, träna hundarna, umgås med dottern + att vi nu har en del bonus barn eftersom jag blivit faster igen men till en tös född i v29 så försöker man ställa upp för de övriga barnen i den skaran. 
Sen så är det ju snart jul och då blir det mindre tid till serier, böcker och bloggande. 

Glee s4x08
Klart många är tillbaka till thanks giving avsnittet, men shit vad alla från Glee hänger på sin gamla skola. Hände väll ingenting oväntat, att Marley svimmade just under sectionals uppträdandet att Santana ser igenom de som är falska cheerleaders gillade jag skarpt för hon lär verkligen kriga för Marley nu, trodde det skulle vara Rachel som gjorde det men eftersom de ännu inte har träffats så tycker jag Santana är en starkare person att se upp till.

Greys anatomy s9x07
Haha lite roligt om April var gravid med Jackson, jag gillar att se Jackson le så där kärleksfullt, och att han verkligen vill satsa på deras så kallade förhållande, men på det sättet som April reagerade när de fick provresultatet så förstår jag verkligen att Jackson med upprörd och besviken.
 Men sen att det visade sig vara Meredith som är gravid är ju jätte roligt, det förtjänar hon och Derek verkligen efter allt de har gått igenom. Meredith är så duktig på att stötta Derek och för eller senare lyckas hon komma på hur hon kan få han att inse att han behöver hjälp med sin hand.
Christina och Owen vill ju så olika saker, det kommer aldrig bli dem igen och de är ju inte ens överens om barn frågan då känns det verkligen dömt att misslyckas. Men hon har ju ändrats medan hon var borta så det kanske borde kunna bli dem, hon kanske har ändrat på sig nog mycket för att vilja ha en familj. Men att Owen delvis är skyldig till olyckan eftersom han godkände att dra ner på kostnaderna genom att använda sig av att mindre säkert flygbolag.
Shit vad läskigt när Arizona ramlade, men hon tog det bra och verkar ha accepterat sitt framtida liv utan sitt ben och vad fint när hon lekte med Sofia på slutet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...