25 december 2012

Tematrio - litterära klappar

Den här veckan vill Lyran att vi ska berätta om 3 paket vi gav eller fick i julklapp.
Eftersom min julklappsböcker får ett eget inlägg i morgon så blir det böcker till andra..

1) Till min sambo gav jag Pettson och Findus - Findus flyttar ut (Han har de flesta andra och nu får ju även våran dotter ta del av dessa..)
2) Min lillebror fick Michelle Paver - Bronsdolken - Den utstötte
3) Sen fick min mamma, 3 av min dotters kusiner och min bästa vän Emma varsin hög med böcker, så jag tror jag gav bort nästan 20 böcker, vissa fick då även ljus, filtar, myskuddar och te det borde finnas några  sitter och läser en dag som denna ;)  

4 kommentarer:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...