8 december 2012

ni minns min vinst?

Som jag vann i söndags? Den dära jätte fina virkade tomte flickan?

Titta här vad som kom i paketet två dagar senare(jag har haft kameran bortrest annars hade jag uppdaterat redan då för snacka om någon som var snabb på att skicka åt en)
Förutom tomte flickan fick jag en bok min första xs bok, den ska jag ta med nästa helg till stockholm, kan ju inte bli bättre? + värsta söta bokmärket som Ida så klart har gjort själv, snacka om att hon är duktig.

HÄR hittar ni till Idas blogg! Jag älskar hennes virkade Amigurumis :)
Det gör min dotter oxå, hon la direkt beslag på tomte flickan och nu står den i hennes bokhylla.

1 kommentar:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...