2 december 2012

Jag vann :)

Nu har det här varken med böcker serier och film att göra utan Amigurumis och eftersom de inte tar någon plats i min blogg så måste jag ändå visa er alla att jag vann :)
Ida hade en tävling på sin blogg och då vann jag en tomte flicka som min dotter kommer bli överlycklig över!

Ida skickade faktiskt med ett boktips som jag tyckte lät jätte intressant, det är Tystnadens gåta av Steve Hamilton. Jag skrev direkt upp den på önskelistan :) 

Ida bloggar på madebyyou.se
och här är en bild på vinsterna - foto så klart taget av Ida
Hon har massor med fina grejer hon virkar och är jätte snäll och delar med sig av flera av sina mönster, jag har själv tänkt prov virka något!

2 kommentarer:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...