22 december 2012

Covert affairs ~ säsong 2

Jag älskade säsong 2, det är så roligt när det dyker upp svenska skådisar i serier där man inte förväntar sig det. Och sen att det delvis utspelade sig i Stockholm i sista avsnittet var oxå lite kul.¨

Varför slutar jag inte hoppas att Annie och Auggie ska få ihop det? Och äntligen kanske hon har insett att hon har känslor för han, får hoppas det går dåligt för han i Afrika nu bara!

Jag tycker den här säsongen faktiskt var bättre än första, kanske för att jag nu vet var jag har de olika karaktärerna och har en åsikt om dem, sen så är det rätt spännande stundvis. Men nu är det inte så mycket hemligheter heller längre eftersom Annie har berättat sanningen för sin syster.

Blir att köra maraton nu med säsong 3 så får vi se vad som händer där och inte, jag vet vad jag vill ska hända i alla fall, för Annie ska ju flytta tillbaka in hos sin syster igen och det har man ju förstått ska hända för eller senare.



1 kommentar:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...