1 december 2012

Advents paket

Jag kom på det alldeles för sent, nästa år ska jag ha en advents kalender för er och för mig, där det finns 4 hemliga paket ett för varje advent där det finns ledtrådar om boken så får man gissa och antingen om någon gissar rätt, är närmast eller om man bara ska lotta får man se nästa år(Jag vet jätte långt kvar men kom på det idag...) Och då ska jag även ha paket åt mig själv, 4 böcker som jag verkligen vill ha och gärna med vinter tema som jag får en på varje advents söndag :) 

Men som kompensation så ska jag skicka iväg årets sista bokbeställning och nästa år har jag ju lovat mig själv att ta det lite lugnare med mina bokinköp, i alla fall lugnare än i år ;) 
Gör ni något bokigt åt er själva i väntan på jultomten? 
//[Anna]

3 kommentarer:

  1. Vilken rolig idé. Hakar nog på nästa år :-) Speciellt att man själv också får ett bokpaket varje advent ;)

    SvaraRadera
  2. Funderar på att beställa lite böcker åt mig själv i väntan på tomten... men med tanke på hur mycket oläst jag har så kanske jag satsar på att läsa mer och köpa mindre, den här månaden i alla fall :p

    SvaraRadera
  3. Det låter som en rolig idé till nästa år :)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...