1 november 2012

Tv-Serier [v44] del 1

Criminal minds s8x04
Oj vilket läskigt avsnitt, någon som amputerar folks ben och syr fast dem på någon annan. Lite läskigt med hon som Dr Reed pratar med i telefon, hon verkar vara rätt övervakad av någon som styr hennes liv, hennes pappa eller make?

Supernatural s8x04
Så bra avsnitt! Jag verkligen gillade det, kanske för att det var annorlunda och nytt eller för att man fick se från ett nytt perspektiv.

Dont trust the Bitch in Apartment 23 s2x02
Vilket bra avsnitt, ett klockrent halloween avsnitt. Chloe kanske äntligen verkligen gillar någon men June hon är lite patetisk som ratar en kille och dagen efter springer och letar efter han, men kul att den där lite äckliga killen dök upp överallt!

Homeland s2x05
Jag var orolig för att när de tog fast Brody i förra avsnittet så skulle de förstöra serien men så blev det inte utan det finns en chans att den här serien nu blir ännu bättre. Carrie som karaktär har vuxit i mina ögon och just nu hoppas jag att hon och Brody ska jobba ihop och kanske även fortsätta på det privata planet, för de passar som ihop.

Castle s5x05
Vilket bra och spännande avsnitt!! De hade gärna fått behålla Castle som misstänkt längre, åtminstone ett avsnitt till så man hade fått ha en cliffhanger i slutet av det här avsnittet, för det är rätt dålig med uthållighet i den här serien. Man får som alla svar med en gång, det som varit mest utdraget har varit Becket-kärleksrelation.

666 Park avenue s1x05
Vilket bra och som vanligt spännande avsnitt, att det nu är någon som vill bostadshus ägaren illa gör ju att det finns mer än en som är maktgalen. Det hände verkligen massor i det här avsnittet men man fick bara ännu mer frågor om vad som egentligen pågår, men det är verkligen en serie som blir bättre och bättre.

Once upon a time s2x05
Ett lite tråkigt avsnitt när man får följa de elka lekandes med hjärtan som blev stulna i sagovärlden och som finns i Storybrook. Regina visade sina känslor och grät, det hade varit roligt om hennes fästman hade fått vara med mer eftersom han tar fram hennes goda sidor.

Hart of Dixie s2x05
Lite roligt men samtidigt töntigt att George ska gå i sömnen och fantisera om Zoe, och Wade blev svartsjuk och som vanligt kunde inte Zoe förstå varför. Tänk att Lemon blev svartsjuk och är inte valet över snart börjar bli less på allas lögner, jag vill se Lemon och Lavon tillsammans nu.
Vad jag blev besviken på Zoe när hon sa till George att det hon har med Wade inte är något seriöst, ska hon bara leka med Wade hoppas jag att hon går tillbaka till George illa kvickt.

the Mindy project s1x04
Jag var väldigt off mot den här serien efter pilot avsnittet men jag tycker faktiskt att det blir bättre och bättre och Mindy har blivit mindre irriterande. Men jag har inte riktigt fått grepp om alla personer och tycker serien hoppar fram och tillbaka och mellan olika personer och knyter inte riktigt ihop det.

New girl s2x06
Nick och Amelia passade inte alls ihop och han verkade inte så intresserad, Jess och Sam däremot de skulle fungera om jag nu inte ville att Nick och Jess ska bli tillsammans. Vilken stor häftig halloween fest!!
Jess hade den bästa kostymen, en bra kostym gör att man har svårt att veta vem som under kostymen, men shit vilket läskigt spökhus! Nick var modig som vågade gå in.
Vad bra om Schmidt och Robbie kan gräva ner stridsyxan och att alla nu verkar var vänner igen!

Suburgatory s2x03
Ryan var ovanligt normal i det här avsnittet och helt plötsligt kunde jag tänka mig han och Tessa ha ett förhållande. George är inte så snabb med sina förhållanden och finns det ingen vettig kvinna i staden?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...