4 november 2012

svar på era kommentarer om mina hundar

Oj tänkt att mina hundar skulle ställa massa frågor det tänkte jag inte när jag skrev mitt svar i fredags på  veckans Jerka.

Jag har faktiskt 3 hundar, 3 finska lapphundar som är 3år, 1år och 4 månader.
De har en egen blogg -> Svanstippen
Dessa pojkar tränas i agility, lydnad, rallylydnad + att de ställs ut.
Jag har även två bonus hundar som jag tränar och ställer ut - Teddy & Dante.

Det är Böcker, Hundarna, serier, familjen(sambo,dotter,bröder,brorsbarn,föräldrar) och huset som jag lägger min energi på .
Här nedan kommer bilder på alla 5 pojkarna och det finns en hel hylla i bokhyllan med BARA hundböcker ;)
Zeke 4 månader
Bilbo 3 år
Gimli 1 år
Teddy  5 månader
Dante 4 år

4 kommentarer:

  1. Vilka sötnosar! :) Djur är verkligen bland det bästa som finns. Min energi läggs på precis samma saker som du lägger din på :)

    SvaraRadera
  2. Ja jag kan bara hålla med, de lyser upp dagarna otroligt mycket :). Det är så skönt att alltid ha en anledning att ta sig ut varje dag :).
    Jag har inte hunnit så långt i boken än men hittills är den väldigt intressant! Det kommer dyka upp ett inlägg om den sedan när jag läst klart den :).

    Jag har en berner sennenhane på 5 år som jag haft sedan han var valp. Och för ungefär 2 månader sedan fick jag ta över min mammas foxterrierhane som är lite över 1 år. Så det är lite blandat här hemma :P.

    SvaraRadera
  3. JAG DÖR VILKA GULLIGA VOVVAR!!!! :D Ooooh!! Vill-bara-klappa!!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina hundar! Jag och killen brukar vara hundvakt åt min storebrors hund Zimba som är en blandning av labrador och rottweiler. Älskar djur!

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...