30 november 2012

Bokbloggsjerka 30 november – 3 december

Den här veckan bjuder Annika på en väldigt rolig och lätt fundering :)

Nu står snart julen för dörren och då är frågan vad DU önskar dig för bokiga saker i julkapp? 

* Självklart önskar jag mig massor med böcker har tänkt välja ut 5 som jag verkligen vill ha :) Vilket jag inte klarade av så blev 6 stycken.

* Present kort på bokaffärn inne i stan eller någon internet shop.

* Bokmärken kan man aldrig få för många av, speciellt inte när min dotter ska sno dem och oftast hinner vika  eller knöla ihop dem i handen innan man får tag i dem. (Därför har jag inte fina bokmärken för tillfället)

-  Kepler - Sandmannen
-  Peter Rätz: 9år som undercover agent,
- Arne Dahl böcker om A-gruppen
- Mons Kallentoft - Vattenänglar
- Sofia Åkerman - Slutstation rättpsyk
- Eden Maguire - alla 4

13 kommentarer:

  1. Sandmannen ligger här hemma och väntar på att bli läst. Gillade de andra två riktigt mycket så det ska bli spännande. =) Bokmärken kan man ju aldrig få förmånga av heller ;)

    SvaraRadera
  2. Sandmannen skulle inte vara fel att få i julklapp heller!

    SvaraRadera
  3. Står på kö på Sandmannen och Vattenänglar, jag hoppas på att få dem som "julklapp" från biblioteket i år ;)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att Slutstation rättspsyk verkar vara jätteintressant. Det är också en sådan bok jag skulle kunna få i julklapp utan att ha önskat mig den :)

    SvaraRadera
  5. Haha min lista ser ungefär likadan ut! Böcker, presentkort och bokmärke :D

    SvaraRadera
  6. Tror jag vill läsa Sandmannen men eftersom jag inte läst Eldvittnet än så får det vänta...

    SvaraRadera
  7. Böcker om A-gruppen är en perfekt julklapp. De är helt fantastiskt bra :)

    SvaraRadera
  8. Jag vill också läsa Sandmannen men måste läsa de två delar som är före den först ;)

    SvaraRadera
  9. Presentkort är helt perfekt, då kan man själv välja i lugn och ro.

    SvaraRadera
  10. Jag skulle också vilja ha bokmärken, för jag har lite samma problem med mina. Jag tyckte riktigt mycket om dem som länkats hos Vargnatts bokhylla :)

    SvaraRadera
  11. Bokmärken spelar det ingen roll hur många jag än köper så finns det då aldrig några när det verkligen behövs ett. Så jag förstår din problematik.

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...