26 september 2012

Tv - Serier [v39] del 1

Heartland s6x02
Vilket händelselöst avsnitt, huvudlöss och misskötta hästar är ju mindre trevligt men kunde inte Ty har frågat ordentligt och varför ska Amy göra så där, först arg och ledsen när han inte frågat sen vill hon inte. Jag hoppas de gifter sig i slutet av den här säsong i alla fall.

the Mob Doctor s1x02
Jag tror att den här serien kan bli riktigt bra beroende på vad som kommer hända, jag blev då inte förvånad när Grace bror tänkt hamna i skiten när Grace försöker jobba av hans skuld!

2 Broke Girls s2x01 Det här är en av få komedi serier som jag verkligen gillar, hade gärna haft lite mer handling och att serien tog sig lite mer framåt, men jag sitter och små fnissar åt alla tokigheter och idiotförklarar de flesta i serien.

How I met your mother s8x01
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om att Barney ska gifta sig, och snacka om jobbig situation Robin hamnade i när Quinn inte visste någonting, men tycker Robin ska släppa taget nu eller så kanske de blir tillsammans i slutet ändå. Åh vad jobbigt när Marshall och Lily inte inser att de behöver sova, gå och lägg er. Inget höjdar avsnitt tyvärr men man vill ju fortfarande veta vem hon med det gula paraplyet är.

Partners s1x01
Vad roligt med lite kända ansikten i nya roller, roligt att få se både Sophia Bush & David Krumholtz. Jag tror det här kan bli en av mina favorit komedi serier(jag ser ju nästan inga komedier), och ni som inte vet vad den handlar om så ärdet två bästa kompisar(en är gay en är hetro) som umgåtts sen de var små och nu jobbar ihop som arkitekter, de har även varsin partner och de lär väll ställa till det en hel del för varandra.

Bones s8x02
Booth och Brennan lär komma över att det är lite konstigt nu sen hon kom hem igen efter att hon varit på flykt men kan de inte bara vara lyckliga över att få vara tillsammans igen men som tur var så tog de tag i sina känslor så vi slapp tjafs hela säsongen. Usch vad äckligt med råttburgare!!

Castle s5x01
Åh vad bra att säsongen börjde där säsong 4 slutade, jag hoppas verkligen Beckett och Castle kommer fortsätta sin relation nu när de äntligen insett vad de känner. Men att allting med Becketts mamma helt plötsligt är över på ett avsnitt var lite överraskande men nu kanske den här säsongen bygger på något nytt, det ska bli intressant att se.

Switched at Birth s1x26
Vad gullig Emmett är som vill ge Bay tid men att det kom in en döv tjej i serien nu kanske är perfekt antingen blir Bay svartsjuk eller så kanske han går vidare. Hur kan det komma sig att Bay försöker men ingen ser henne men Daphne får all uppmärksamhet och sin vilja fram, men det var riktigt bra att Angelo sa ifrån. Toby kan behöv träffa någon ny och Nikki kanske vore något om han nu inte helt slutar spela bara för att Wilke flyttade.

New girl s2x01-02
Första avsnittet var riktigt bra sen gillade jag inte slutet på det andra, vem vill vara kk med någon som inte bryr sig om någonting alls, kanske iof en bra KK men det är ju inte det Jess är ute efter!

Private Practice s6x01
Vilket konstigt avsnitt... Addison & Jake äntligen väljer hon som jag vill! Sheldon är verkligen snäll och har tagit hand om Amelia, jag hade hoppats hon hade fått ett friskt barn som hade kunnat hjälpa hon med sorgen. Sam lyckades gå vidare fort men inte förens det blir officiellt så förlåter han Jake?
När Charlotte såg på ultraljudet så tänkte jag tvillingar, men shit trillingar? Det här blir spännande.
Så typiskt Violet att reagera så där, jag trodde aldrig att Pete hade flytt men att han dött kändes ju väldigt oväntat.

1 kommentar:

  1. för stunden stör jag mig mer åp Swiched at bith än vad jag gillar det. Daphene är så jobbig och gnällig hela tiden och den har inte någon spännande story för stunden som jag verkligen har fastnat i...

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...