28 september 2012

Saving hope ~ säsong 1

En läkar serie som egentligen inte är speciellt spännande utan fokuseringen ligger kring de olika huvudkaraktärerna och egentligen är jag inte så imponerad men samtidigt så gillade jag den här serien.
Alex och Charlie är gifta men redan i första avsnittet är de med om en olycka och Charlie hamnar i koma, så han ligger bara där och man får se Alex kamp om att hoppas att Charlie ska vakna samtidigt som hon försöker sköta sitt jobb.
Det är en hel del kärlekstrassel bland de andra i serien men det känns mest som att de hoppar fram och tillbaka med vad de vill och ingen verkar ha ett liv utanför sjukhuset.

Serien gick inte bra i USA men den gick tydligen jätte bra i Canada så vad jag läst så blir det eventuellt att det blir en säsong 2 men gjord från Canada så vi får se om det blir av eller riktigt vad som händer.
Jag är inte ens säker på att jag kommer se en säsong 2.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...