7 september 2012

I min brevlåda #11

Alla dessa 4 böcker (Martina Haag -Heja heja högst upp)  verkar riktigt bra och men jag har hört en hel del negativt om Två soldater och när den är på ca 600 sidor så skulle det vara jobbigt om jag inte gillar den.

Jag struntar i mitt bokköpsförbud det fungerar inte med sånt, speciellt inte när det hela tiden kommer ut böcker av riktigt bra författare och fortsättningar på serier som jag läser som jag då så klart MÅSTE läsa och så klart måste de få stå i bokhyllan med sina kompisar ;)
(Jag har till och med två planerade bokbeställningar på g, men får se om jag lyckas skjuta på i alla fall det ena ett tag till men när man ser att böcker i en serie man läser är på rea så måste man nästan va?)

1 kommentar:

  1. Jag har då kommit fram till att jag är immun mot köpstopp när det gäller böcker, är ingen idé att säga att jag inte ska köpa/har köpstopp för jag köper ändå :P

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...