30 augusti 2012

Teen wolf ~ säsong 2





Nu är säsong 2 slut och oj vad bra den här säsongen har varit!!
Slutet var helt okey även om de sparat ihop allting till sista avsnittet men de hann knyta ihop de flesta trådarna och man lämnades med lagom små frågetecken.
Spoiler varning...

Scott har verkligen blivit bättre och bättre för varje avsnitt både karaktären och som skådespelare, ibörjan gillade jag han inte riktigt utan det var de övriga som gjorde serie bra.
Allison Snacka om att bli manipulerad av sin morfar men tur att hennes pappa som ibörjan var så hård och elak men nu tog ett kliv över gränsen och jag hoppas han & Allison kommer kämpa med varulvarna mot andra ondavarelser.
Isaac blev nu på slutet helt klart en av dom nya favoriterna.
Stiles är så underbart rolig på ett naturligt sätt och världens snällast, scenerna med hans pappa var helt underbara man blev så lycklig.
Jackson gillar jag bara den han är när han är med Lydia och när han försöker varna andra för när han kommer vara Kanima blir spännande att se vad han kommer bli i nästa säsong ;) 
Lydia vad ska man säga Lydia är Lydia jag har som ingen åsikt om henne.
Derek superseriösa Derek men nu vet vi varför han försökte hinna skaffa sig en egen grupp varulvar när det kommer ett helt gäng, sen om de är onda eller goda kan man inte veta men det är väll mot dessa det ska kämpas i nästa säsong kan jag tänka mig och då behöver de varulvsjägarna på sin sida för att överleva.
Veterinären och psykkvinnan(tjejen i mina ögon) de kommer nog ha en större roll i nästa säsong, han måste ju varit som typ en häxa tidigare därför han kan så mycke och hon är väll släkt med han eller är det bara jag som fått för mig det?

Jag längtar massor till nästa säsong, det här är verkligen en serie som bara blir bättre och bättre :)
foto mtv och google

1 kommentar:

  1. Awesome things here. I am very glad to look your article.
    Thanks a lot and I am looking ahead to contact you.
    Will you please drop me a mail?

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...