16 augusti 2012

NYC ~ säsong 1




 Ännu sommarserie som nu är slut, första säsongen på 13 avsnitt var lagom. Det är bra när sommarserierna inte är så långa när jag ser betydligt mer serier än jag hinner med så jag kanske hinner ikapp några fler och hinner se något nytt.
Den här serien föll jag över av en slump och började se, redan första avsnittet gillade jag den här polisserien där man får följa flera polisaspiranter där deras privatliv gör inverkan på deras arbete, man får även se när de gör misstag och många gånger blir jag tokig på dem.
Serien har potential till att bli bättre än vad den är men är en bra slötittar serie så här på sommaren när det inte går så överdrivet många serier.

1 kommentar:

  1. Sv: Jag tycker faktiskt att tv serien är bättre än böckerna. Jag tycker att serien har mer innehåll om du fattar vad jag menar :).

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...