23 augusti 2012

Jag fick en Utmaning

Jag fick en utmaning av Teenbooks vilket känns riktigt roligt så nu blir det utmanings premiär :)

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen hos dem så att de vet att de har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

1. Jag köper alltid böcker i en högre hastighet än jag läser..

2. När min storebror började skolan så ville jag oxå ha läxor och kunna läsa så jag lärde mig själv att läsa och jag minns ännu hur glad jag var den dagen jag upptäckte att jag hann läsa texten på tv.

3. Jag ser massor med serier(även där betydligt fler än jag hinner med...)

4. Jag är jätte svag för high school och college böcker,serier & filmer.

5. Mina hundar har en egen blogg -> svanstippen

6. I alla böcker, serier och filmer får jag favorit par och lever mig verkligen in i en story så jag skrattar, gråter, blir arg och lycklig beroende på hur det går.

7. Jag har små fötter så måste handla skor på barnavdelningen vilket inte är någon höjdare.

8. Jag är enormt kräsen när det gäller mat!

Jag utmanar er som ännu inte gjort denna, tycker de flesta hunnit göra den :) Vad svår det var att välja vad man skulle skriva men kul att tänka lite på hur man är och hur man fungerar.

1 kommentar:

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...