29 augusti 2012

Haven ~ säsong 2



Oj vilken bra serie, den blir bara mer och mer spännande...
Längtar efter att få se mer!


 Slutet(avsnitt 12) var ju lite upplagt för en säsong 3 och den börjar redan 21 september om jag nu inte minns fel.
Men snacka om serie som blir mer och mer spännande och jag är så nyfiken hur det kommet bli med kärleken för det märks ju att det är ett triangeldrama även om känslorna inte riktigt är uppe vid ytan.
Hur går det för Audrey att leta reda på sanningen om sig själv, vissa ledtrådar får man och det verkar som att folket i Haven redan har en bestämd framtid men att deras personligheter har ändrats så det kanske inte riktigt blir som det var tänkt. För att Duke skulle döda Audrey känns ännu lite långsökt.
Sista avsnittet(13) som heter "Silent night" där Audrey ser jul saker överallt var väldigt märkligt eller så var det bara mitt avsnitt som var utan ljud?


2 kommentarer:

  1. sv: Hej! Jag har också funderat i dom banorna, antingen Matty eller någon okänd person. Ett tag trodde jag att det kunde vara Sadie också.

    Om man gillar ABC familys serier, typ bunhead och pretty little liars så tror jag man gillar The secret life of the american teenager. Det är lite kanalens "storna show" Det finns inte någon annan serie på kanalen som har fått lika många säsonger osv, men som inte har slagit i sverige.

    Själv gillar jag verkligen säsong 1-4 jätte mycket och det är min systers favorit serie, så den är verkligen sevärd :) Om du börjar se på den får du gära skriva och säga va du tycker :)

    SvaraRadera
  2. Kanske måste kolla in Haven, hade första säsongen liggandes på datorn för jätte längesen men det blev aldrig att jag såg den så tillslut tog jag bort den för att göra plats åt annat :p

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...