29 maj 2012

The Vampire Diares ~ säsong 3


Oj vilken bra och spännande säsong, då har man gått och längtat efter att Stefan ska bli sitt goda jag igen, men när jag såg det där youtube klippet som jag gjorde i något avsnitt så började jag gilla tanken på Elena-Damon men nu i slutet tycker jag nästan Stefan igen. Jag gillar bara Damon när han visar sitt goda jag och det händer ju tyvärr så sällan. Kommer bli jätte spännande hur hon gör i nästa säsong...

Jag älskade flashbacken till Elenas liv före allting började med vampyrer, när hon var med sina föräldrar och hur hennes liv såg ut då. Men det börjar vara läge snart att se om första säsongen för den har jag glömt en hel del från men nu blir det att koncentrera sig på att läsa böckerna och se vad om händer där.

Nu när Elena blir vampyr(kanske borde skriva OM, man vet ju aldrig i serier...) så blir det en spännande säsong 4 som kan gå riktigt hur som helst, som tur är så är serien redan upplockad men man får ju vänta till hösten, en lång väntan om ni frågar mig. Detta är fortfarande en av mina absoluta favorit serier!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...