15 maj 2012

New Girl ~ säsong 1

Jess har nyss blivit singel och letar lägenhet, hon flytta in hos tre singel killar Nick, Schmidt och Winston. Eftersom Jess är väldigt speciell så har hon sina egenheter och killarna försöker lära känna hon, hennes bästa kompis Cece hälsar på dom rätt ofta och är Jess stötte pelare i livet.
En serie som började väldigt lågt men som tog sig allt eftersom, jag tycker att alla är speciella och Jess kan gå mig på nerverna med sina knasigheter.
Eftersom det inte är min typ av humor så kan jag inte alls förstå att det ska bli en säsong två men jag ska slö titta på även den säsongen för att se om den blir bättre...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...