31 maj 2012

The Mentalist ~ Säsong 4

Det här var den sämsta säsongen än så länge :/ Jag var rätt besviken pga så många tråkiga avsnitt och jag var sugen på att sluta se men jag vill ju så klart se färdigt en påbörjad serie som jag sett flera säsonger av, annars blir det ju nästan som att sluta mitt i en bok och det är jag för nyfiken för att klara av.

Var inte förens de sista avsnitten som jag gillade serien igen, när Red John började ta kontakt med Jane igen. Att red john ska försöka få Jane att bli ond, man är så van nu vid allt skådespeleri och att han skulle ha skjutit Rigsby eller Teresa Lisbon trodde jag inte på för en sekund. Att Red John ville ha Jane på sin sida det hade jag förstått hela tiden och han kommer fortsätta hålla på så. Förstod att det inte kunde vara han som satt i bilen men det var otippat att deras chef skulle bli ihjäl skjuten.
Blir spännande att se hur säsong 5 kommer bli, hon Lorelai förstod man direkt att det var något skumt med och eftersom hon överlevde blir det kul att se vad hon får för roll i framtiden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...