21 maj 2012

Hart of Dixie ~ Säsong 1


Vilken tur att det blir en säsong 2 för Hart of Dixie var verkligen en av mina favoriter under den här serie säsongen!! Jag tycker Rachel Bilson är klockren i rollen som Zoe, sen att den som skrivit manuset inte har skrivit så som jag hade velat ha det redan från börja(Zoe-Wade) men det har gjort att man vill se mer och att man hela tiden fortsätter att hoppas på att dom ska få till det.

Jag hoppades hon själv skulle inse att George inte var något för hon, istället verkar hon bara bli mer och mer kär, hoppades även att nä de väl fick chansen så skulle hon inse att hon ville någonting annat men inte det heller.Zoe-Wade, George-Lemon.
Jag hoppades verkligen att George skulle gifta sig, bara nu inte Zoe går tillbaka till George IGEN!!

1 kommentar:

  1. Jag håller med till fullo Zoe och Wade ska det va! :-)

    SvaraRadera

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...