21 maj 2012

Body of proof ~ Säsong 2

De här är fortfarande en riktigt bra slö tittar "deckare", bra avsnitt och jag gillar verkligen de olika personligheterna.
Det är bra takt på vad som är "fall" lösning och vad som är om är om karaktärernas personligheter, även en hel del kärleks intriger har det hunnit vara och jag tycker de har gjort allting på ett riktigt bra sätt. Jag sitter däremot inte och väntar med spänning på nästa avsnitt eftersom det inte är så många som hör ihop så det är spännande utan mer lite drama, men en underbar tv serie som man kan sjunka ner i soffan och se och lämna hjärnan bredvid = man behöver inte engagera sig för att orka hänga med.
Jag kan ju inte annat än älska avsnittet då Peter Stormare är med :)

Jag tror den har blivit upplockad för en tredje säsong men då bara på 13 avsnitt, så jag antar att det blir sista säsongen. Men det är tur det blir en tredje säsong för den här säsongen slutade riktigt bra men jag vill ju veta hur det gick även för Peter, men slutar det så här så brukar det ha gått bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I min brevlåda [September-Oktober 2023]

  Rec.ex:  0 Överraskning:  0  Köpta/Fått:  0  Rensat bort:  241 (lästa)     177  (olästa)   Lästa:  0 Sammanfattning:  Det rensades bort en...